Objednané zboží odesíláme Uloženkou, přepravní společností InTime a Slovenskou poštou, s termínem doručením dle data uvedeného u výrobku v e-shopu.
CENA DOPRAVY A ZPŮSOB DORUČENÍ ZBOŽÍ:
ČR: Přepravní služba …………………………………………….. 125,- Kč;
Uloženka – vyzvednutí na pobočce: ……………………….75,- Kč (při způsobu platby “Platba po obdržení zboží” je příplatek 35,- Kč)
SLOVENSKO: Uloženka – vyzvednutí na pobočce: ……………………….75,- Kč (při způsobu platby “Platba po obdržení zboží” je příplatek 35,- Kč)
Slovenská pošta …………………………………………………250,- Kč
ZPŮSOB ÚHRADY ZBOŽÍ
Převodem na účet před dodáním zboží:
Platba předem – převodem na účet. Zboží odesíláme po obdržení platby na účet. Podklady k platbě naleznete v potvrzení objednávky.
Převodem na účet po dodání zboží:
Při odesílání německého zboží z překladiště z logistických důvodů nelze přepravovat zboží na dobírku. Zaškrtne-li zákazník tuto variantu platby, uhradí zákazník obdržené zboží do tří dnů od jeho převzetí. V tomto případě hradí k běžnému poštovnému i provozní poplatek 55,- Kč.
V případě, že zvolený způsob dopravy neodpovídá ceně dopravy daného typu zboží, či není možno způsob zvolené dopravy použít (viz obchodní podmínky a ceník dopravy), prodejce si vyhrazuje právo na jeho úpravu. Tuto skutečnost však předem oznámí zákazníkovi.
ZBOŽÍ POŠKOZENÉ PŘI PŘEPRAVĚ
– V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, zásilku prosím nepřebírejte.
– Pokud převezmete poškozenou zásilku, sepište s řidičem zápis o poškození zásilky.
– Vady vzniklé při přepravě zboží objevené později je třeba nahlásit přepravní společnosti nejpozději do 24 hodin od převzetí. Později nelze reklamaci uznat.