Objednané zboží odesíláme Uloženkou, přepravní společností  InTime a Slovenskou poštou, s termínem doručením dle data uvedeného u výrobku v e-shopu.

 

CENA DOPRAVY A ZPŮSOB DORUČENÍ ZBOŽÍ:

ČRPřepravní služba  …………………………………………….. 125,- Kč; 

       Uloženka – vyzvednutí na pobočce: ……………………….75,- Kč (při způsobu platby “Platba po obdržení zboží” je  příplatek 35,- Kč) 

 

SLOVENSKO: Uloženka – vyzvednutí na pobočce: ……………………….75,- Kč (při způsobu platby “Platba po obdržení zboží” je  příplatek 35,- Kč) 

                        Slovenská pošta  …………………………………………………250,- Kč

 

 

ZPŮSOB ÚHRADY ZBOŽÍ

 

Převodem na účet před dodáním zboží: 

Platba předem – převodem  na účet. Zboží odesíláme po obdržení platby na účet. Podklady k platbě naleznete v potvrzení objednávky.

 

Převodem na účet po dodání zboží:  

Při odesílání německého zboží z překladiště z logistických důvodů nelze přepravovat zboží na dobírku. Zaškrtne-li zákazník tuto variantu platby, uhradí zákazník obdržené zboží do tří dnů od jeho převzetí. V tomto případě hradí k běžnému poštovnému i provozní poplatek 55,- Kč.

 

V případě, že zvolený způsob dopravy neodpovídá ceně dopravy daného typu zboží, či není možno způsob zvolené dopravy použít (viz obchodní podmínky a ceník dopravy), prodejce si vyhrazuje právo na jeho úpravu. Tuto skutečnost však předem oznámí zákazníkovi.

 

 

 

 

ZBOŽÍ POŠKOZENÉ PŘI PŘEPRAVĚ

– V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, zásilku prosím nepřebírejte.

– Pokud převezmete poškozenou zásilku, sepište s řidičem zápis o poškození zásilky.

– Vady vzniklé při přepravě zboží objevené později je třeba nahlásit přepravní společnosti nejpozději do 24 hodin od převzetí. Později nelze reklamaci uznat.